SIKÇA SORULAN SORULAR

 
 

Satılan ürünler orijinal mi?

Konix’de satışa sunulan tüm ürünler orijinaldir.    


Ürünlerin son kullanma tarihi nedir?

Sağlık ve medikal ürünlerin son kullanma tarihleri genel olarak kapağı açıldıktan sonra 12 ay’dır. İstisnai durumlar için her ürünün ya da ambalajının üzerinde son kullanma tarihleri belirtilmiştir. 


Konix ‘de satılan ürünlerin bakanlık onayı var mı?

Evet Konix ‘de satışa sunulan tüm ürünlerin Sağlık Bakanlığı onayı bulunmaktadır.


Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?

www.konix.com.tr üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.


Sipariş ettiğim ürün yanlış gelirse ne yapmalıyım?

Ürün elinize sipariş ettiğinizden farklı gelirse [email protected] mail adresinden müşteri hizmetlerimize ulaşarak değişim yapılmasını sağlayabilirsiniz. 


Yeni sipariş oluşturdum, siparişimi değiştirebilir miyim?

www.konix.com.tr ‘den oluşturduğunuz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse [email protected]  mail adresinden müşteri hizmetlerine ulaşarak değişimini sağlayabilirsiniz. 


Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?

Öncelikle siparişlerim sayfasından siparişinizin kargoya teslim edilip edilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilmek için 0 (212) 255 15 15 numaralı telefondan müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.



Kargo / Ulaşım


Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Siparişler en geç 7  iş gününde alıcısına ulaşmaktadır.


Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl öğrenebilirim?

Site üzerinden sipariş detaylarım sayfasından sipariş durumunuza bakabilirsiniz.


Kargo ürünü getirdiğinde teslim alırken dikkat etmem gereken bir şey var mı?

Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde yırtılma, ıslanma vb hasarlar oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinizde herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol ediniz. Ürün hasar görmüş ise teslim almayıp yetkili kişiye tutanak tutturunuz.


Kargo gelmiş ancak beni evde bulamamış ürüne nasıl ulaşabilirim?

Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine gönderilmektedir. 3 Gün içerisinde şubeden kimlik numaranızla teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde teslim almadığınız takdirde ürünler tarafımıza geri gönderilmektedir.



İptal & İade


Siparişimi iptal edebilir miyim?

Oluşturduğunuz sipariş henüz kargoya teslim edilmediyse siparişinizi iptal edebilirsiniz.  Sipariş durumunuzdan siparişinizin kargoya teslim edilip edilmediğini öğrenebilir, kargoya teslimatı yapılmadıysa 0212 255 1515 numaralı telefondan müşteri hizmetlerine ulaşarak iptalini isteyebilirsiniz.


Aldığım ürünü iade edebilir miyim?

Satın aldığınız ürünü size ulaşmasından itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz ancak ürünün kullanılmamış, ambalajının hasar görmemiş ve medikal ürünler olması sebebi ile kapağının açılıp hava ile temas etmesi sağlanmamış olması gerekmektedir. 


Aldığım ürünü kaç gün içerisinde iade edebilirim?

Ürünün size ulaşmasından itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

 

Siparişi iptal ettiğimde para iadesi ne kadar sürede yapılır?

Siparişi iptal ettiğinizde ya da ürünü geri iade ettiğinizde, ürünün bize ulaşmasından itibaren 7-10 iş günü içerisinde para iadesi yapılmaktadır. 



 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR